Мрія розробників ігор: ними керують не менеджери | Історія SUPERCELL

В IT-індустрії є достатньо цікавих історій і чому б їх не розповісти? Саме тому ми і запустили наш формат коротких екскурсів в історію розвитку технологій та загалом світового ІТ.

У новому відео розповідаємо про SUPERCELL. Її команда розробила мобільні ігри, про які ви точно чули: Hay Day, Clash of Clans, Clash Royale, Brawl Stars та інші. Як створити команду, яка розробляє ігри для мільйонів користувачів та до чого тут ASML?

Похожие статьи:
Новые версии Leaflet 1.0 InfluxDB 1.0 Homebrew 1.0.0 Rust 1.12 Angular 2 TypeScript 2.0 CouchDB 2.0 Git 2.10 Android Studio 2.2 Swift 3.0 Bash 4.4 Varnish 5.0 OpenBSD 6.0 Notepad++ 7 Vim 8.0 PostgreSQL 9.6 Asterisk 14 GNU...
EVO — одна з найбільших продуктових IT-компаній України, де працює понад тисяча фахівців, з яких майже чверть — технічні...
Старт курса в Киеве: 1 группа — 13 ноября, 2 группа — 4 декабряСтарт курса в Днепропетровске: 27 ноября Приглашаем вас...
Время: Суббота + Воскресение , 11:00-14:00Продолжительность: 3 недели (18 часов) 12 марта стартует Интенсивный курс...
18 жовтня стало відомо, що при виконанні бойового завдання загинув Юрій «Тай» Осадчук — співробітник...
Яндекс.Метрика