C++ дайджест #24: Code cleanup, VR, з чого почати вивчення С++ та створюємо валентинку
Привіт, мої любі сішники! В цьому випуску пропоную ознайомитися з VR, видалити dead code з legacy та почати вивчати С++, якщо раптом ви ще не сішник. Почнімо? :)
Code cleanup
З розширенням кодової бази збільшується ймовірність залишку коду, який ніде не використовується. Щоб його швиденько позбутися, спробуємо інструменти:
VR
Наразі ми маємо досить велику кількість VR-систем (Vive, Oculus, Google тощо). До VR можна підійти з двох бокiв: кроссплатформенно — за допомогою ігрових движків, таких як Unreal Engine, — та через використання SDK (oculus SDK, VIVE, Google VR SDK for Android NDK).
Додатково пропоную ознайомитися з ресурсами:
- Virtual Reality, Augmented Reality, and Mixed Reality;
- How you can become an AR/VR developer;
- Getting Started in VR, Live Training from Unreal Engine;
- CppCon 2015: Nicolas Lazareff „C++ for cross-platform VR;
- Proceedings of spie;
- Introduction to Virtual Reality by Google VR;
Вивчаємо С++: з чого почати?
Пропоную почати з таких нескладних туторіалів, які ознайомлять вас із синтаксисом мови:
А експериментувати можна взагалі без будь-яких налаштувань в онлайн-компіляторах.
Лiтература для вивчення:
- Г. Шилдт С++ Базовый курс — дуже проста для опанування „класика”;
- The C++ Programming Language — must read;
- Effective Modern C++: 42 Specific Ways to Improve Your Use of C++11 and C++14 — важливо перечитати після ознайомлення з попередніми книгами;
- Modern C++ Design: Generic Programming and Design Patterns Applied — найкраща книга для ознайомлення з шаблонами.
Modern C++
C++ — Initialization of Static Variables
Корисні посилання
Що має знати Senior C++ Developer. Аналіз вакансій в Україні та Каліфорнії
The C++ Lifetime Profile: How It Plans to Make C++ Code Safer
How to Short-Circuit a Sequence of Operations with a Boolean Value
Various Ways of Applying a Function to the Elements of a Collection in C++
Mikado Refactoring with C++ Feature Macros
5 Signs that your C++ build times are too slow!
Top 7 Gaming Engines You Should Consider for 2020
Copy-paste drive development and other innovative techniques for speedy programming(antipattern)
A Universal I/O Abstraction for C++
Cost of a thread in C++ under Linux
Optimizing Game Development with GPU Performance Events
QML Engine Deletes C++ Objects Still In Use — Revisited with Address Sanitizers
Allocating large blocks of memory: bare-metal C++ speeds
Інструменти
Code Navigation for CMake Scripts in Visual Studio
Improve Parallelism in MSBuild
Easily Add, Remove, and Rename Files and Targets in CMake Projects in Visual Studio
C++ Modules conformance improvements with MSVC in Visual Studio 2019 16.5
Хоткеи для VS Code: гифки с демонстрацией и шпаргалка
CLion 2020.1 EAP: CUDA Support & Clang on Windows
Qt for MCUs 1.0 is now available
Porting Qt Applications to Qt MCUs 1.0
Watching for software inefficiencies with Valgrind
Оновлення
Цього місяця маємо такі оновлення:
- Visual Studio 2019 16.3, 16.4;
- CLion 2019.3.3;
- Qt 5.14.1, Qt Creator 4.11.1, Qt 3D Studio 2.6;
- CppDepend v2019.3
Хвилиночка флуду — cтворюємо валентинку!
C++17 — Draw a Valentine’s Day heart shape
Happy Valentine’s Day на GitHub
← Попередній випуск: C++ дайджест #23